Barbie igre Batman igre Ben 10 igre Bratz igre Dexter igre Dora igre fairly oddparents Garfield igre Hannah montannah Harry potter igre Hello Kitty igre Holly Hobbie igrice Hulk igre Jagodica Bobica igre Kremenko igre Lego igre Mickey mouse
Paško Patak igre Scooby doo igre Sonic igre Spiderman igre Mickey mouse Mickey mouse Mickey mouse Taz igre Tom and Jerry igre Winx igre Yeti sports  igrice Zekoslav mrkva Tottly Spies Spužva Bob

Katalog besplatnih stvari za djevojcice

gre za djevojčice Igre247

EUdict :: Hrvatski-Engleski rječnik

EUdict (European dictionary ili Europski rječnik) je skup više online rječnika za jezike koji se govore u Europskoj uniji ili u onim državama koje će tek postati članice Europske unije

Rječnici su rezultat rada više autora koji su uložili veliki trud u njihovu izradu te ih besplatno ponudili na internetu i tako svima nama olakšali međusobnu komunikaciju. Neki od rječnika imaju tek nekoliko tisuća riječi, a neki i preko 160,000. Svi rječnici su jednosmjerni. Dostupni su sljedeći jezični parovi (sortirani prema broju prijevoda): Engleski-Hrvatski, Hrvatski-Engleski, Engleski-Japanski (Kanji), Japanski (Kanji)-Engleski, Engleski-Kineski, Kineski-Engleski, Njemački-Engleski, Japanski-Engleski, Engleski-Japanski, Francuski-Engleski, Engleski-Španjolski, Engleski-Njemački, Španjolski-Engleski, Engleski-Švedski, Švedski-Engleski, Engleski-Indonezijski, Indonezijski-Engleski, Engleski-Francuski, Njemački-Španjolski, Španjolski-Njemački, Japanski-Francuski, Francuski-Japanski, Engleski-Talijanski, Francuski-Hrvatski, Hrvatski-Francuski, Španjolski-Hrvatski, Talijanski-Engleski, Hrvatski-Španjolski, Njemački-Talijanski, Talijanski-Njemački, Hrvatski-Slovenski, Hrvatski-Češki, Mađarski-Hrvatski, Hrvatski-Mađarski, Češki-Hrvatski, Slovenski-Hrvatski, Nizozemski-Hrvatski, Talijanski-Hrvatski, Njemački-Hrvatski, Hrvatski-Njemački, Engleski-Latinski, Hrvatski-Nizozemski, Hrvatski-Talijanski, Engleski-Norveški, Norveški-Engleski, Latinski-Hrvatski, Latinski-Engleski, Hrvatski-Latinski, Engleski-Finski i Finski-Engleski. Poneka riječ u njima može biti krivo prevedena, ali nitko nije savršen.

Link na sajt

igre

Igre za djevojčice