Barbie igre Batman igre Ben 10 igre Bratz igre Dexter igre Dora igre fairly oddparents Garfield igre Hannah montannah Harry potter igre Hello Kitty igre Holly Hobbie igrice Hulk igre Jagodica Bobica igre Kremenko igre Lego igre Mickey mouse
Paško Patak igre Scooby doo igre Sonic igre Spiderman igre Mickey mouse Mickey mouse Mickey mouse Taz igre Tom and Jerry igre Winx igre Yeti sports  igrice Zekoslav mrkva Tottly Spies Spužva Bob

Katalog besplatnih stvari za djevojcice

gre za djevojčice Igre247

Forum.hr ljubavne priče

TUGA

Ta vijest probola ju je kao nijedna do sad. Sve je mogla prihvatit, ali ovo zaista ne. Možda bi bilo lakše da je saznala da je mrtav, razmišljala je. Bolje to nego zamišljat kako su oni dvoje zajedno, kako ju grli i ljubi i najgore, voli!.. Tu cura sigurno nije ni znala kako je samo sretna, vjerojatno samo misli da je velika faca jer je s njim. Ona je sigurno bila jedna od onih glupih droljica kojoj je samo stalo da ima dečka i da brije taj brije s njom. Ta ne zna kako je to voljeti nekoga više od 9 mj., mislit nonstop na njega i plakat zbog njega. Sigurno nije znala kakvu je bol prouzročila u jadnom ranjenom i nedužnom srcu koje samo što nije prestalo kucat od jada i muke koje je trenutno osjećalo. Ta cura nije vjerojatno svjesne svega. Čak i da je bila sigurno bi mi se smijala. „Haha, što je neka mala mulica zaljubljena u tebe, a jadnica!!! žval žval grl grl,,,
Kako li ju he samo mrzila, pomisao na tu glupu droljicu dovodio ju je do ludila. Makar su joj svi govorili da je on glup i da odustane od njega, da je nije vrijedan i da je glup. Svejedno!!!!!! Voljela ga je više od svega i bila je spremna dat život za njega. Jedino nije imala hrabrosti reči mu u facu što osjeća prema njemu jer je znala da bi je odbio ili u najboljem slučaju zabrijao s njom iz sažaljenja i sljedeći dan je odbacio kao staru krpu. Bila je shrvana, nemoćna i najviše od svega jadna i tužna. Mislila je da je život mnogo lijepih stvari, ali pogriješila je. Ovo je bio pravi pakao i nije bilo spasa.
Kada je saznala da ima curu prvo je stajala ko ukopana na mjestu i slušala jednu lijepu, ali jako tužnu pjesmu-I cant live if without you od Mariah Carey Nije joj dugo trebalo i ona se rasplakala ko kišna godina. Suze su joj se slijevale niz obraze i užasno ju je bolilo. Osjećala je takvu prazninu i mržnju prema njemu, a i njoj. Kako joj je ta cura mogla uzet njenu ljubav. Kako? Zašto? Zbog čega? Što sam tako ružna? Pitanja su joj se nagomilala u glavi. Izgubila je i ono malo samopouzdanja što joj je ostalo. Ali najvažnije od svega, izgubila je njega, njega kojeg je tako volila i u kojeg je bla zaljubljena već dulje. Ma naći ćeš boljeg govorili su joj svi i dan danas joj govore,,,,
Kako i zašto ne shvaćate da za bolje ne znam??? Kako??? Ne mogu i ne želim bit s drugim, kada ovog volim. Njega, njega i samo njega. Ne nikog više, već samo njega. Ionako kad sam sa nekim drugim mislim samo na njega, zamišljam da je to on,,,Što će mi se život svest na sanjarenju o njemu, zamišljanje njega dok grliš nekoga koga ne voliš, a drag je i nije zaslužio da mu se dogodi isto što i mom srcu kojeg je on uništio do temelja.
Nitko nije zaslužio takvo zlo i bol. Nitko!!!
Vjerojatno svima je ovo izgledalo kao neka tinejđerska ljubav tj, zaluđenost. Možda….možda i je i nadam se da je. Samo se nadam da će što prije proć. Da ću zaboravit svoju prvu istinsku ljubav prema njemu!!! Njemu kojem je stalo samo da ispadne faca i bari okolo glupaćice…..Blago se njegovoj curi!!!!!!!!!!! Šmrc…

Ostale priče možete pročitati na link:
Link na sajt

igre